Verbeter de prestaties van jouw marketingcampagnes.
Performance marketing
Waarom performance marketing?
- Verhogen van conversieratio
- Optimalisaties met impact
- Innovatie als groeiversneller
- Verbeterde gebruikerservaring
- Efficiëntere en effectievere campagnes
Plan een gratis adviesgesprek
Optimaliseer je digitale kanalen en campagnes en verleid je doelgroep tot online aankopen, inschrijven of winkelbezoeken. Met realtime inzicht in meetbare resultaten en rendement. Maximaliseer de impact van jouw inspanningen!
Het resultaat van performance based marketing
Wil jij meer leads binnenhalen voor sales, omzetgroei realiseren in de webshop, meer inschrijvingen of winkelbezoek genereren voor jouw retailorganisatie, groothandel of merk? Performance Marketing zorgt daarvoor!
Performance Marketing is het multidisciplinair, datagedreven en resultaatgericht inzetten van digitale marketingkanalen. Performance Marketing stelt je in staat om je klanten op het juiste moment en met de juiste boodschap te bereiken via verschillende kanalen zoals zoekmachineadvertenties (SEA), social media-advertenties, display-advertenties, videomarketing en programmatische advertenties. Door meetbare kanalen succesvol in te zetten, kun je voortdurend je resultaten verbeteren en streef je naar een betere Return on Ad Spend (ROAS), Profit on Ad Spend (POAS) en klantwaarde.
De meetbaarheid van resultaten staat centraal in performance marketing, waarbij elk aspect van een campagne wordt geanalyseerd en geoptimaliseerd op basis van meetbare gegevens.
Performance marketing strategie
Om dit proces met succes te beheren, maken we gebruik van een multidisciplinaire aanpak waarbij je realtime en meetbaar meer resultaat ziet. Onze experts werken datagedreven en gaan voor duurzame groei! De diverse disciplines worden met gerichte regie ingezet. Deze omvatten onder andere SEO, Digital Advertising, Content Marketing, Design, CRO en User Experience, Social Media Marketing, Data & Web Analytics, en E-mail Marketing.
Performance marketing B2B
B2B Performance Marketing is een strategische benadering die gericht is op het maximaliseren van meetbare resultaten en doelstellingen binnen de zakelijke markt. In tegenstelling tot consumentgerichte marketing, richt B2B Performance Marketing zich op het bereiken van bedrijven als doelgroep, waarbij de nadruk ligt op het aantrekken van potentiële zakelijke klanten en het bevorderen van waardevolle zakelijke relaties. In beide scenario's is het essentieel om voortdurend te werken aan performance marketing en conversie-optimalisatie om de doeltreffendheid van je marketingcampagnes te versterken.
Performance marketing en leadgeneratie
Hoewel er overlap is tussen performance marketing en leadgeneratie, is performance marketing breder en gericht op het meten van algehele campagneprestaties, terwijl leadgeneratie zich specifieker richt op het genereren van potentiële klanten. ze hebben dus verschillende focuspunten en doelstellingen in het bredere spectrum van digitale marketing. In veel gevallen kunnen de twee echter hand in hand gaan binnen een holistische digitale marketingstrategie.
Hoe wij online resultaat behalen met performance marketing?
Met onze doelgerichte aanpak en continue optimalisatie helpen wij jou om jouw doelen te behalen en het succes van jouw bedrijf te vergroten.
Analyseren
Strategisch plan ontwikkelen
Optimaliseren
Voordelen van Performance marketing
- Kwalitatieve leads
- Continue stroom aan nieuwe leads
- Meer groei en omzet
- Meer inzicht in jouw ideale klant
- Meer leads, meer conversies
- Meer relevante bezoekers
Alle disciplines haken aan
Multidisciplinair performance marketing
Onze multidisciplinaire aanpak zorgt ervoor dat we digitale marketingkanalen datagedreven en resultaatgericht kunnen inzetten. Dat houdt in dat onze experts niet alleen werken maar nauw samenwerken met alle disciplines binnen online marketing. Op deze manier zorgen wij voor optimaal resultaat.
In the mix
Gerelateerde diensten
Data & CRO
Voorlopen op jouw concurrentie? Integreer data in je marketingstrategie. Marketing Intelligence combineert marketing-, klant- en marktgegevens. Dit werkt samen met CRO, een continu proces van datagedreven experimenten om je digitale kanalen te verbeteren.
Content & design
Design en content zijn niet alleen esthetische elementen. Content = King. Zonder aantrekkelijke content zul je nooit opvallen. Design en content zijn geen bijzaken, maar krachtige instrumenten om je merk te doen opvallen, je boodschap krachtig over te brengen en je doelstellingen te realiseren.