Marketing automation
5 redenen voor een goede marketing strategie
- Maximale organische zichtbaarheid
- Optimalisaties met impact
- Innovatie als groeiversneller
- Geïntegreerde search strategie (SEO en SEA
- Hoog rendement op organische traffic
Veel organisaties worden geconfronteerd met de uitdaging van een complex digitaal landschap, dat bestaat uit verschillende marketingtools en klant data. Bovendien zijn er daarnaast talloze contactmomenten met de doelgroep. Vaak leidt de overvloed aan tools en campagnes tot het verlies van controle over alle interacties in de customer journey.
Succesvolle marketing automation
5 redenen voor een goede marketing strategie
- Expertise en ervaring
- Tijdsbesparing
- Flexibiliteit en schaalbaarheid
- Resultaatgericht
Wat levert marketing automation op?
Marketing automation verhoogt productiviteit door routinetaken te automatiseren, wat marketingteams ruimte geeft voor strategische taken. Het verbetert lead nurturing en conversie door gepersonaliseerde boodschappen op het juiste moment te sturen. Daarnaast verhoogt het klantbetrokkenheid, levert waardevolle data en inzichten, zorgt voor een consistente merkervaring, en bespaart kosten.
Kortom, het optimaliseert marketinginspanningen en stimuleert bedrijfsontwikkeling en groei.
Multidisciplinaire marketing automation
Onze multidisciplinaire aanpak zorgt ervoor dat we marketing automation optimaal kunnen inzetten en data op de juiste manier verzamelen en combineren. Dat houdt in dat onze experts niet alleen werken maar nauw samenwerken met alle disciplines binnen online marketing. Op deze manier kunnen wij voor jou de ideale digitale strategie ontwikkelen die jouw vraagstuk vanuit verschillende hoeken belicht.
Onze experts werken volgens de full funnel marketing methode. Hierin helpen wij jou om stap voor stap meer datagedreven te werken, zodat je jouw ambities realiseert. Dus niet vanuit heup of onderbuik gevoel, maar is gebaseerd op data. Vertaald naar concrete en meetbare verbeteringen en acties. Wij beloven niet alleen, maar we maken het ook waar.
In the mix
Gerelateerde diensten
Data & CRO
Voorlopen op jouw concurrentie? Integreer data in je marketingstrategie. Marketing Intelligence combineert marketing-, klant- en marktgegevens. Dit werkt samen met CRO, een continu proces van datagedreven experimenten om je digitale kanalen te verbeteren.
Content & design
Design en content zijn niet alleen esthetische elementen. Content = King. Zonder aantrekkelijke content zul je nooit opvallen. Design en content zijn geen bijzaken, maar krachtige instrumenten om je merk te doen opvallen, je boodschap krachtig over te brengen en je doelstellingen te realiseren.
Hoe wij online resultaat behalen op gebied van Marketing automation
Marketing automation omvat het creëren van waarde door het samenvoegen van marketinggegevens, klantgegevens en marktgegevens. Deze gegevens zijn van essentieel belang om te bepalen of je campagnes het gewenste effect hebben of dat gebruikers op jouw platform gemakkelijk kunnen navigeren naar een conversie. Door te werken met een duidelijk stappenplan worden de gevonden data gecombineerd en omgezet tot actie op gebied van CRO. Onze data en CRO experts helpen je graag en dat altijd datagedreven.